Mina flickor och jag.


Sitter hemma nu med Elle, Sophie och Danne, skulle egentligen kika på 100 höjdare men vi hamnade med våra kära vänner datorerna sökandes på diverse hundraser istället. Jag har försökt tala om för dom (Elle och Sophie) att det kanske vore en fördel om vi bestämde om vi skullee flytta eller inte före innan vi börjar kika efter husdjur (?) Ja ni förstår kanske inte vad jag menar när jag börjar prata om flytt, ska vara lite tydligare. Jag kom under helgen underffund med att jag faan vill flytta hem igen, hemåt Rätan, Sophie hade tydligen kommit på samma sak och berättade för mig igår om ett hus på Överturingen som fanns för uthyrning. Efter detta samtal med henne började en liten plan ta form i mitt huvud, jag, Elle och Sophie skulle ju kunna ha hur kul som helst i ett hus tillsammans! Jag tycker i alla fall att det vore hur skoj som helst, men vi får se hur det blir. Måste bearbeta Elle lite först :P

Har växellyssnat på Bruce och Marcus ikväll, allt man behöver för att man ska orka med en kväll på Acb :P

Idag beställde mor min tårtorna som jag ska bjuda på på onsdag, fyra stycken 14-16 bitars blev det, lite orolig för räkningen på dom men men man fyller bara tjugo en gång i sitt liv och då kan man fan kosta på det!
På tal om handväskor, snart snart snart, mycket snart är det den 28 mars :D
Är så spänd över vad det är mina flickor har kokat ihop . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback