Men herregud!


Men herre jösses, hur full var jag i lördags egentligen!? Blir nästan mörkrädd. Skrev i nåt inlägg att jag missade efterrätten, och vad jag vet/minns gjorde jag det. Men nu ser jag att Erika har kommenterat det inlägget och skrivit med stora tydliga bokstäver; "DU ÅT VIST EFTERRÄTT!!!"
Jaha???
Nu fattar jag ingenting, måste någ ringa till den jäntan sedan och fråga hur det egentligen ligger till med det där...

Ligger i sängen nu och ska kika på Pip Larssons, gött de efter en hård arbetsdag, för det är verkligen vad den här dagen har varit, hård alltså :/ Gick bra att ta sig upp i morse och jag kom i tid på jobbet med ett leende på läpparna, mitt leende blev inte mindre när jag ser att Sonesson är tillbaka efter några dagars sjukdom - Y E S, nu slipper jag fylla robotarna. Visst jag vill bli materialare, meeeen, det blir faktiskt rätt trist att enbart gå på utsidan och fylla . . .
Nåja, som sagt, dagen började bra men det gick över ganska snabbt när det krånglade som faan på bandningen, pallarna blev ojämna etc etc etc samt att bandningsapparaten inte fungerar som den ska. Båda de problemen går att lösa . . . när grejorna som dom ska lagas med kommer . . . när nu det blir (?!)
Jahapp, bandningen var alltså inget kul idag, nänä, manuella då?
Åt helvete där med, var det inte etikettremsan som gick av var det färgbandet. Var det inte "Sigvard" (roboten) som la snett så var det slut på plast . . . ja ni fattar, ta mig faan allt har gått ont där!
Nåja, bara att bita sig i tungan och göra det bästa av situationen, fick ju tillslut ordning på det hela, tråkigt nog var det bara cirka fem-tio minuter kvar av arbetsdagen då.

Åååh, har för övrigt blivit beroende av Röda Ferarri bilar (ni vet godiset) och skumägg med chokladöverdrag - MUMS! Dock känns det inte nå vidare värst att ha framkallat ett beroende av dessa två ting eftersom de börjar på G och slutar på odis . . .


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha du hämtade ju kaffe och efterrätt då vi andra åt...Din lilla fyllekaja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback