Matdags!


Har nu förflyttat mig från sängen in till köket, fiock ont i kroppen av att bara ligga, hehe. Sen ska jag ju faktiskt laga mat nu också, värst vilka sena middagar det börjat bli . . . jaja, ingen annan än jag som lider av det.

Herregud! jag tröttnar aldrig på Marcus Jönssons underbara låt; If I Can't Have You
ni kan lyssna på den på
www.myspace.com/meandtheguitar helt och hållet U N D E R B A R ! !  Kan inte bärga mig tills skivan kommer ut! Åh, vad underbart det skulle vara att ha hans låtar inlagda på mp3'n (telefonen) perfekt musik att gå och sjunga på för sig själv när man jobbar.

Men allvarligt nu, VAD ska jag äta idag? Börjar faktiskt kurra i min mage, något lättsamt och snabblagat, hum, finns ju i och förr sig en pizza i frysen som jag skulle kunna värma på, eller så kanske det blir fiskbullar och mos, fungerar ju alltid ;P


MEEEN! Kan ni fatta hur mycket jag längtar efter den kommande helgen, framförallt då morgondagen, Oh, kommer att bli storslaget :D En kväll ute med Emma kan a l d r i g bli misslyckad! NEVER! Dock kommer lördagen att bli jobbig eftersom jag ska upp och jobba klockan sex, men men, man lever bara en gång samt att jag ju alltid kan strunta i att gå och lägga mig på freda, då borde jag ju rimligtvis inte kunna försova mig, haha.
Nä nu ska jag skynda mig med att få i mig lite mat, väntar ju besök sen ;P

Just de ja, när vi (jag, Elle och Sophie) har slutat jobba på lörda ska vi direkt pallra oss till Rätan för att därefter fortsätta mot Överturingen där Sophie har lovat förfest, haha, förfest för tre ;) Ladies night! . . . eller om jag ska vara helt ärlig och tala sanning till 100% kanske det var jag och Elle som lovade att det skulle vara förfest där och att Sophie den lilla rackarongen skulle dricka med oss (?) Haha, vi kan säga såhär så kanske alla blir nöjda, jag och Elle lovade Sophie att vi skulle ha förfest hemma hos henne på Turingen, bara vi tre för att sedan åka till Rätan och fortsätta our ladies night - Ja, det låter bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback