Kan inte sluta.

Ja jag vet att jag skrev att jag skulle lägga mig nu men jag måste bara svara på några fler roliga (?) frågor ;P

1. Vem är du? En mycket glad tjej i sina bästa år!
2. Attityd: Omtänksam, men kan säga ifrån när det behövs.
3. Ålder: 19 fortfarande, men nu är det bara 23 dagar kvar :D
4. E-post: ida.norling
5. Hemsida: http://iidaa87.blogg.se/
6. Du kommer från: Rätan
7. Du bor: I Svenstavik
8. Mentalitet: Förstår inte riktigt frågan . . .
9. Civilstatus: Lever singellivets glada dar :)
10. Stjärntecken: Vädur
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? Öööh, va?
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Internet Explorer
14. Din bästa egenskap: Omtänksam och en bra lyssnare (om nu det är en egenskap?)
15. Din sämsta egenskap: Svartsjuk och envis (vilket i och för sig också kan vara bra ibland)
16. Husdjur: Jodå, katter, hundar och hästar.
17. Familj: Mamma med sambo, pappa med sambo, 1 helsyskon, 2 halvsyskon och 3 "plastsyskon"
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Munnen
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Mina stjärt ;P
20. Jag sover: Gärna i sked
21. Djur jag är lik: Apa?
22. Tror du på något? Ödet
23. Frisyr: Tråkig
24. Hårfärg: Mörkbrunt
25. Ögonfärg: Blå
26. Längd: 175 cm tror jag
27. Vikt: Pass
28. Skostorlek: 39/40
29. Gillar: Maaat! Familjen och vännerna
30. Ogillar: Insekter . . . :S
31. Favoritmat: "Sommar mat" såsom grillat kött etc.
32. Favoritglass: Finns många goda men vanilj kommer nog alltid att ligga närmast hjärtat
33. Favoritdessert: Cheesecake
34. Favoritpizza: Caprisioa med en massa extra tilbehör
35. Favoritdryck: Mjölk
36. Gillar du godis? Ojaa, iblnad lite för mycket.
37. Isåfall vilken sort? Allt i en härligt stor blandning
38. Favoritdrink: Sex on the beach
39. Favoritfilm: Pirates Of The Carrabien
40. Favoritdag: Julafton är ju mysig, annars en helt vanlig svensk fin sommardag
41. Favoritklädesplagg: Jeans helt klart eller mjukisbrallor
42. Favoritbok: Da Vinci Koden
43. Musiksmak: Lyssnar på det mesta från Iron Maiden till Pugh Rogefeldt och Enya
44. Favoritdoft: Armani Code eller Viktor&Rolf - Flowerbomb
45. Favoritblomma: Lilja eller en stor röd ros
46. Öl eller vin? Beror på, tycker om båda delarna . . .
47. Liknar du en kändis? Inte vad jag vet.
48. Senast köpta skiva: Minns inte sist jag köpte en skiva
49. Senast film på bio: Linas Kvällsbok
50. Bästa låten i världen: Svååår fråga . . . men jag kommer nog aldrig att tröttna på José Gonzales - Heartbeat
51. Senast lästa bok: Änglar och Demoner av Dan Brown
52. Favoritförfattare: Finns många att välja mellan med Dave Peltzer är bra liksom Dan Brown
53. Skriver du dagbok? Skriver blogg
54. Bästa årstiden: Måste nog säga sommaren där
55. Älsklingsfärg: Har ingen direkt älsklingsfärg men tycker att brunt är fint
56. Skulle aldrig ta på dig: Något gjort i sammet, B l ä !
57. Vad ville du bli när du var liten? Hade svårt att välja mellan skådespelerska och sångerska . . . hehe.
58. Blev du det? Olyckligtvis inte
59. Brinner för: Finns väl inget jag direkt brinner för om man bortser från mitt eget välmående ;P
60. Sportbil eller familjebil? Sportbil
61. Katt eller hund? Hund
62. Har du nån nojja? Måste alltid kolla om jag verkligen låste dörren innan jag går någonstans
63. Fobier? Sniglar!
64. Deppig eller glad? Varierar väl från dag till dag, dock oftast glad
65. Politiskt insatt? Absolut inte
66. Värdesätter du ärlighet? Klart jag gör!
67. Brukar du dra "vita lögner"? Haha, om jag måste
68. Är det ok med vita lögner? Ja så länge ingen blir sårad av det
69. Känner du en mytoman? Jodå
70. Har du pojkvän/flickvän? Nix
71. Är du kär? Nä, för en gångs skulle är jag faktiskt inte det
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på vilket skift jag jobbar, den här veckan börjar jag två och försöker ta mig upp runt nio/tio.
73. Är det bra eller dåligt? Tycker det är ganska bra, man hinner göra en del grejjer i alla fall
74. Vem/vilka vet mest om dig? Emma, Kristina, Sophie och Elle
75. Gillar du att slåss eller? Kan vara skönt att få ut lite negativ energi ibland
76. Vad har du på dig just nu? Långkallsonger och en munkjacka - Hot Hot Hot!
77. Vad ska du göra ikväll? Kvällen är över, dags att sova
78. När var du senast riktigt full? På juldan, haha, oj så skoj jag hade!
79. Är du seriös? När situationen kräver det
80. Hur många handväskor äger du? Mååånga, dock bara en som jag använder
81. Hur många bilar har du/ din familj: Jag har en gammal Volvo
82. Hur många biologiska syskon har du? Ett
83. Isåfall, vad heter de? Emma
84. Hur många timmar sover du per natt? Olika, men minst fem i alla fall
85. Vem är snyggast i världen? Jens ligger ju väldigt bra till där, har tyckt det sedan jag var en liten flicka ;P
86. Vad är du allergisk mot? Lögner!
87. Ska du duscha idag? Näää, har redan gjort det, blir dock en ny duvning i morgon
88. Vad är det för veckodag? Måndag (tisdag om man ska vara noga)
89. Vad är det för datum idag? För mig är det fortfarande den 5:e mars men egentligen är det nu den 6:e
90. Vad gör du nästa år? Jaaadu, den som de visste
91. Är du likgiltig? Ibland
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? På landet
94. Har du utländska föräldrar? Nope
95. Gillar du att laga mat? Ja, framförallt om det är till fler än mig själv
96. Märkeskläder eller secondhand? Är nog lite mer för märkeskläder
97. Hur många par skor har du? Otaligt många, är nog närmare 30-40 par
98. Är du sexuellt frustrerad? Just nu? Njaaa, inte frustrerad kanske men jag skulle nog inte tacka nej ;P
99. Vem är snällast just nu? Min lillasyster Emma
100. Var har du ont? I mina ben/knän
101. Använder du hårspray: Jo är nästan ett måste till mitt skatbo
102. Kan du stå på händer?: Japp, dock i vatten
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Prison Break
104. Är du vidskeplig? Njae, det kan jag väl inte påstå
105. Favoritserie: That 70´s Show, Alla älskar Raymond, Cityakuten mm mm.
106. Gillar du seriehjältar? I ärlighetens namn vet jag faktiskt inte . . .
107. Hur många Nina känner du? En
108. Vad tycker du om idrott? Roooligt! Vill dock helst inte utöva den själv
109. Gillar du att fotografera? Ja det är roligt, hittar dock sällan bra motiv
110. Gillar du musikaler? Greas är jävligt bra!
111. Salt eller socker? Bara som det är? Socker då kanske . . .
112. Tittar du på sport? Jodå, det händer
113. Om ja; vad? Friidrott, fotboll, handboll, skidåkning . . . det mesta
114. Tränar du? Försöker
115. Om ja; vad?: Brukar vara ute och gå, samt att jag brukar vara med på olika pass på det närliggande gymmet
116. Om inte; varför? Men jag skrev ju att jag tränar.
117. Gillar du ketchup? Mmm
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare
119. Små eller stora bokstäver? Stor bokstav först och resten små
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Framåt, dock i en lagom dos
121. Är du bra på att måla? Ja streckgubbar är jag en hejare på!
122. Vad har/hade du mvg i? Svenska, Mediekommunikation och Hemkunskap
123. Vad har/hade du ig i? Matte B, Psykologi och Rättorik
124. Är du blyg? Absolut inte!
125. Favoritlaget? Samlaget
126. Gillar du konst? Jo det är väl fint . . .
127. Favoritmålning? Öhh
128. Vilket museum var du på senast? det som ligger vid Jamtli, haha
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Kalle och Chokladfabriken
130. Har du åkt luftballong nångång? Naae
131. Om inte; skulle du vilja det? Skulle nog vara en häftig upplevelse
132. Har du utövat nån extremesport? Kan jag inte påstå
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Piercings i näsan, naveln och tungan. Tauering på vänster vad
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? Steffe
135. Använder du smycken? Dagligen
136. Är du feminist? Nää det kan jag nog inte tittulera mig som
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: I have no idea
138. Är du glad nu? Nja, snarare trött
139. Var du glad igår? Jao
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jodå det gör jag
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? Någon som jag inte har så mycket till övers för, kommer dock inte på någon nu.
142. Kaffe eller the? Kaffe på jobbet, the hemma
143. När grät du senast? Minns faktiskt inte, Ullas mammas begravning kanske
144. Sexigaste kroppsdel: Kvinnan eller mannens? Vi tar mannens, ryggen, helt klart!
145. Om du vore en färg: Regnbåge
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa : Måste nog kalla mig slampa där
147. Sexuell läggning: Hetero vad jag vet
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och: Inget
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: Jag älskar barn och jag älskar att göra barn!
150. Bästa plats på jorden: Mammas famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback