Jag tröttnar sällan . . .

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
För många . . .
Vilken svordom använder du mest?
Faan, svär över lag ganska mycket faktiskt.
Äger du en Ipod?
Nej tyvärr inte än men inom en snar framtid var det tänkt.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Beror på hur jag jobbar . . . den här veckan går nog reveljen klockan nio tror jag.
Hur många resväskor äger du?
En.
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Beror på vad som menas med kallt, det är ju inte direkt så jag använder dom nu i mars, men en lite halvkall sommardag skulle dom nog kunna åka på.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Lite olika men två stadiga ställen är Ica Supermarket och Willys.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Haha, näää!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Sprängaren som gick på fyran nu ikväll.
Har någon av dina vänner barn?
Japp.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror ju helt och hållet på vinst summan . . . men en resa skulle jag nog alla gånger unna mig.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jooodå, mååååånga gånger.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Här behövs ingen medicin inte, jag somnar som ett litet barn ändå :)
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Äger ingen cd spelare, musiken kommer ifrån datorn.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk (!!) dock är obóy gott!
Vad åt du till middag?
Ärtsoppa :D
Använder du huvtröjor?
Jodå det gör jag.
Kan du vissla?
Mmm.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej det har jag inte.
Vem var den senaste som ringde dig?
Det var min kära pappa de.
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Virvelvinden! :D
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Gör dom säker, but i don't give a fuck!
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
Noll sex åtta sju
Tittade du på tecknat när du var liten?
Gör jag fortfarande emellanåt.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Hum, jadu, tillräckligt, skulle dock inte tacka nej till ett större.
Hur många syskon har du?
Fem
Är du blyg inför det motsatta könet?
Äh, nä va!
Vilken film kan du alla replikerna till?
Sällskapsresan
Äger du några band-t-shirts?
Japp, Stainless Underwear, hehe.
När flög du senast?
Den åttonde augusti.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra
Läser du för skojs skull?
För skoj skull? Jag läser för min egen skull . . . är det samma sak?
Pratar du några andra språk?
Typ svengelska eller?
Diskar du din egen disk?
Jo, min bland annat ;P
Har du gråtit offentligt?
Har jag gjort ja.
Har du en stationär dator eller en laptop?
För tillfället en stationär men inom kort en laptop :D
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Vem gör inte det?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Det har jag redan men vill alla gånger ha mer!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det tycker jag väl egentligen inte men det är välkommet, hehe.
Kan du kasta macka?
Jodå men önskar jag var lika bra som pappa.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej men skulle gärna åka dit.
Vem har du med på BIOn?
Den som vill följa.
Vem var din favoritlärare?
I högstadiet en kvinna vid namn Sylvia och på gymnasiet var det min mentor Jennie.
Vad har du för väder?
Inget alls (?) det är sent och mörkt ute, vindstilla och inte så farligt kallt.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Haha, skulle tatueringar vara ett hinder annars eller?
Har du en blogg?
Uppenbarligen.
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Mediekommunikation.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor!
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Om jag skulle bli attraherad av någon skulle jag nog inte finna denne oattraktiv, konstig fråga.
När sov du senast på golvet?
Minns jag inte, brukar försöka ta mig till sängen . . . är jag konstig då?
Vilken är din favoritdrink?
Sex on the beach.
Gillar du din boende situation?
Jo det gör jag, skulle dock föredra att bo i hus.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Fem
Äter du frukost dagligen?
Ja, annars fungerar jag inte . . .
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Vanligtvis inte men trots detta räcker dom ändå inte riktigt till på det sätt jag skulle önska.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nää inte direkt, fick kanske någon tillsägning men trubbel var väl att ta i.
Vilken är din favoritfrukt?
Ananas är gott.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nä, jag köper sånt jag tycker är gott.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
TJUGO!!! Grattis till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback