Impulsiva Ida.


Nu är den beställd, min nya dator :D
Ååå kommer faan att klättra på väggarna innan den har kommit . . . men men den som väntar på något gott.
Sophie slog på stort och beställde en hon med, så snart kan vi sitta vid en varsin dator :)

Helgen har varit mycket bra, åkte till Rätan i fredags efter att jag slutat jobba.
Väl hemma upptäcker jag att jag är all alone in the house :( (Eller ja, Ulla och Anton var hemma men dom sov)
Tog en sväng på byn med bilen och hamnade tillsist hemma hos Micke och Erika.
På lördagsmorgonen vaknade jag av en desperat pappa som ville att jag skulle gå upp och passa Anton.
Hans försvar var "Jag kan ju fan inte göra nånting när jag måste se efter honom . . . "
Haha, pappa du är då för gooo!
Gick upp och åt frukost med lill trollet och klädde därefter snabbt på mig och följde med pappa bort till stallet för att hämta den andra skotern.
Hem igen och sen bar det iväg upp mot Böle och den stundande pimpeltävlingen, som inte var det minsta skoj!
Innan vi for lyste solen från en nästan klarblå himmel och jag klädde mig efter vädret, något som jag senare skulle komma att ångra eftersom det blev en enorm klimat förändring på vägen upp, blöt snö som föll från en tråkigt grå himmel samt att det börjat blåsa :/ Och tillsist, som grädde på moset var det enorma mängder vatten på isen.
Ingen bra kombination till mina fötter som dagen till ära bar kängor, de fylldes ganska snabbt med vatten och jag var därför tvungen att åka upp till farmor och farfar för att byta skor och strumpor.
Skippade resten av tävlingen, spenderade istället några timmar hemma hos Jens :)
Vid sjutiden samma kväll åkte vi upp till Böle igen - Afterfish nästa!
Marcus Jönsson och The Relatives (mina kusiner) underhöll med underbar musik och vi åt och drack gott.
Drack gott ja . . . blev lite fööör gott för mina smaklökar och kvällen slutade som jag tidigare på dagen befarat att den skulle göra :S
Nåja, en trevlig kväll hade jag, så länge den varade! ;)

Nu sitter jag här, Elle, Anna och Sophie åkte på jobbet för ett litet tag sedan.
Har planerat lite inför nästkommande helg då det återigen är pimpeltävling, denna gång i Rätan.
OJOJOJSKOJ vi ska ha!
Jag och Ella ska åka skoter till Åsarna om att går enligt planerna på freda och möta upp Anna sen bär det av till Rätan för en massa roligheter :D
L Ä N G T A R S O M E N T O K ! !


Just de ja, jag ska kanske eventuellt möjligtvis köpa en skoter (!!)
Ska åka till Åsarna och kika nu i veckan så förhoppningsvis har jag ett eget åk att glida på till helgen ;P

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är bäst gumman, love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback