Hopkok ala Elliii änd Sooophy!


ÄNTLIGEN FREDAG!
Har nu slutat jobba, eller ja, det gjorde jag för cirka en och en halv timma sen :) Gått rätt bra idag, Sigge gubben har inte krånglat det minsta lilla, inte när jag varit där i alla fall.
Borde egentligen ha duschat för ett tag sen men det har liksom inte blivit av . . . har inte hunnit, inte för att jag gjort något speciellt förutom att prata med mamma och syster, hum. Kom dock hem typ tjugo över två, fick trevligt sällskap av Pelle på hemvägen ;)

Skalet ikväll då, är laddad till tusen!
SKOJ det ska bli - fy faan!
Är dock lite ledsen över att Elle och Sophie inte fick ledigt, men va fan det kommer fler kvällar.
Som Sophie skrev, inget att gråta över och det har hon r'ätt i.
Vi har ju många bollar i luften nu jag och mina flickor, till att börja med ska vi i morgon på invigningen av Värdshuset i Rätan, ska bli roligt!
Sen till veckan har Sophie och Elle (nån fler?) kokat ihop något till min födelsedag, NYFIKEN!
Det enda jag vet är att vi ska till stan och att jag ska vara klar för avgång vid sju, what can it be!?

Jaja, nu ska jag hämta mamma och därefter ska jag påbörja min jakt efter kläder jag ska ha på mig ikväll, hum, alltid lika svårt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback