Hemma.


Har tillbringat min vardag i Rätan nu sen i onsdgas.
Har varit mycket skönt vill jag lova.
Besiktade bilen i torsdags och den gick igenom med endast några små fel :)

Är fundersam nu över det mesta som det känns.
Har börjat fundera på flytt som jag tidigare skrivit, Rätan, vore det något för mig?
Var och kikade på ett litet hus nu i eftermiddags, riktigt mysigt var det!
Men har inte bestämt mej riktigt än . . . en fördel med att bo i Rätan skulle ju vara
att jag då skulle kunna ha Smilla hos mig.
Jaja, återstår att se hur det blir.
Vill nog hur som haver bo själv . . . tror jag.
Vill köpa saker, ny soffa, nytt vardagsrumsbord etc etc och det vill jag göra åt mig själv och inte
till mig själv och nån annan.

Nu ikväll har min kära vän Steffe varit här och hjälpt mig att sätta ut min dator på annons.
Hoppas nu bara att nån nappar, då blir det bärbar!
Hittat en jätte fin som jag i så fall ska köpa :)


Sov i Böle inatt med Jens, mys mys.
Trivs bra i hans sällskap, vi har trevligt och kan prata om det mesta samt att han är ruskigt snygg! :P
Längtar som bara den till på freda då jag får träffa honom igen för att inte tala om lördag
då det är fisketävling (nåja) och sedan After Fish (!!) SKOJ!

Sitter nu och kikar på Sprängaren, bra film, dock är det paus nu för nyheter med mera och
då passar jag på att sätta mig här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback