Happy birthday to me!


Grattis grattis grattis Ida till ditt tjugonde fyllda år!
Tack tack, känns underbart faktiskt :)
Började firandet redan igår, Sophie my love kom upp på jobbet vid halv tio för att invänta min hemgång, på hemvägen ringde vi till Danne och frågade om han möjligtvis hade kvar någon öl i sin bil som vi kanske kunde få köpa, visst kunde vi de :) Gick hem och korkade upp varsin Lapin samtidigt som vi "rastade" våra Per-Arnar :P Pratade och hade trevligt, jag och min Sophie, saknade dock Elle . . .
Efter en stund kom även Pelle och tillsist Renner och höll oss sällskap, spelade Buzz och hade skoj.
Vin och öl i goda smakar aldrig så bra som det gör i goda vänners lag!

När klockan tillsist visade Oo.oo var det dags för gratulationerna, Sophie var först ut!

Har nu på morgonen fått en del sms och telefonsamtal - taaaack! :D
Ska nu snart iväg och sola därefter ska jag hem och duscha för att tillsist åka och hämta tårtorna :)

IDA NORLING 20 ÅR!

Kommentarer
Postat av: Grete

Graattis gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback