God morgon världen!


Jag som hade tänkt sola nu innan jag måste gå till jobbet . . . blir nog inte så.
Har inga poletter och inga 4 st tior heller.
Ska be Steffe gå på gymmet idag och köpa en laddning åt mig :)

Undrar just var min sambo är jag, eller egentligen vet jag väl att hon är hos Elle.
Haha, alltså egentligen borde Sophie och Elle kunna bo ihop, det borde inte va nå problem.
Igår när jag sa till Elle att hon väl kunde flytta hit så sa hon
"Men, ska jag och Sophie umgås dygnet runt då?"
Det roliga med det där svaret är att dom redan gör de men jag tror inte att dom är
medvetna om det själv, hehe, ja tänk så de kan vara.


Kanske ska gå på Landens en sväng också och se om dom har nåt fint till mig där :)
Sen kanske jag skulle ringt min syster också . . .

Jaja, nu ska jag lägga in lite låtar på telefonen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback