En stund för avkoppling.


Haha, va löjlig rubriken låter, kan tro att jag ska försöka göra reklam för något . . . det jag syftade på var mer att jag är nyss hemkommen efter tjugo välbehövliga minuter i solariet, och det var verkligen avkopplande! Tog som faan gjorde det också och det är ju bra :)

Sitter nu och kikar på "Vi äter oss till döds", eller ja, jag har tv'n på och det är det som visas. Samt att jag just mumsat i mig min Chili con carne, som inte blev nån Chili con carne . . . mer som köttfärssås :/ Jaja, gick att äta i alla fall och mätt blev jag, det är ju ändå det som är huvudsaken.

Har kommit på att jag faan måste ta tag i träningen igen, den här gången på allvar! Tänkte faktiskt knåpa ihop nån form av träningsschema nu ikväll och sen tänkte jag fråga Steffe om han kanske skulle vilja hjälpa mig lite på gymmet någon dag. Till att börja med tänkte jag ta mig en timmas lång promenad i morgon när jag slutat jobba, om vädret tillåter vill säga, men är det lika fint som idag måste jag fan ut!


Duscha nu, Pip-Larssons sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback