Det ska då aldrig gå riktigt bra . . .


Nästan nyss hemkommen efter ännu en arbetsdag, dock klagar jag inte så mycket nu,
jobbar förmiddag de kommande två veckorna så jag trivs som fisken i vattnet :D
Varit materialare idag också eftersom Sone varit på utbildning för att ta truckkort.

Blir så förbannat less, beställde ju som jag skrev igår en ny dator, men det gick ju åt pipsvängen . . .
På dustinhome.se var man tvungen att ha haft fast anställning minst ett halvår för att få ansöka om kredit!
Jaja, får väl kanske köpa en genom Elgiganten då för där vet jag att jag får ta det på avbetalning.
Måste dock ringa och rådfråga Steffe först, så det inte blir något fel menar jag :)

Ska snart iväg och hämta ongan på dagis och därefter bär det av till Åsarna för att kika på skoter :D
Nu ska jag väcka Sophie och fråga om hon kanske vill följa med och sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback