Alltså inte för att vara sån.


Ååå måste skriva av mig.
Blir så less, eller less kanske är fel ord att använda men kommer inte på något annat just nu.
Men i alla fall, jag blir så trött på att folk (en massa folk) använer min dator.
Alltså det är inte så att jag inte vill låta andra använda mina saker, nej nej, det spelar egentligen
ingen roll. MEN eftersom det är jag som äger det mesta i den här lägenheten skulle jag uppskatta
om datorn och tv'n kunde lämnas utanför när det ex. är fest och inte jag är hemma.

Detta är en bidragande orsak faktiskt till mina flyttplaner.
Jag är trött på att jag ska stå och ex. betala av på en tv som det verkligen inte bara är jag som använder.
Jag tycker om att köpa saker, prisklass har ingen betydelse, och det verkar vara fler än
jag som uppskattar mitt shoppingberoende (?)
Men då kommer nästa fråga, eftersom det är så pass många i min umgängeskrets som verkar vara
i behov av en dator tex, "Varför inte köpa en egen?"
Jag har inte mer pengar än någon annan och tänker verkligen inte vara någon som håller andra med saker.
Egentligen borde jag väl inte sitta och skriva om det här här men jag känner att jag måste, det börjar
irritera mig allt för mycket nu faktiskt.


Nu låter jag som en gammal kärring, men va faan.
Tv'n var verkligen inte gratis liksom datorn . . .


Jaja, blir nog ett deep talk med min kära sambo inom en snar framtid.
Måste prata om bland annat boende situationen . . . lägenheten måste sägas upp och nya/ny måste hittas etc.
Hoppas detta samtal sker inom en mycket snar framtid, i morgon hellst.


När jag läser igenom det här ser det ut som att jag verkligen smutskastar mina vänner,
det vill jag verkligen inte få det att framstå som - absolut inte!
Jag älskar mina vänner och bryr mig väldigt mycket om dom!
Men om någon av dom läser det här borde dom förstå, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback