After Fish i Rätan -07

image13

Allsång, och som synes är vi inte dom som är dom som säger nej till det :)

image14

"En av mina fiskar var såhär stor!"
Elle påbörjar en egen version av "storfiskarvalsen" haha.

image15

Somliga var för fulla och passade bättre som bord än som festdeltagare . . .

image16

Lelle på harmonika :D

image17

Iiiiida och Sophiiiie!

Haha, va roligt att få se lite bilder från den gångna helgen, dock har jag bara fått mig ett litet smakprov än så länge, jag menar har ju inte framkallat mina än samt att både Emma, Kristina och Marielle hade engångskameror :)
Har i alla fall kommit underfund med att jag nog var ganska alkoholpåverkad eftersom jag inte har en blekaste aning om när många av bilderna togs SAMT att jag kom på igår att jag inte åt någon efterrätt . . . undrar varför (?)

Nåja, sova nu, det är en dag i morgon också.

Kommentarer
Postat av: Erika

DU ÅT VISST EFTERRÄTT!!!

2007-03-22 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback