A new me


Känner mig som ny nu, eller ja, för cirka åtta timmar sen gjorde jag det.
Nu har jag spenderat de senaste åtta timmarna arbetandes på ACB så nu känner jag mig
allt annat än ny och fräsch . . . Anledningen till denna plötsliga känsla är att jag färgat håret idag :)
Mörkbrunt (nästan svart) blev riktigt nöjd, och frisyren var inte det minsta krånglig att fixa sedan heller
så jag har faktiskt gått och kännt mig lite små fin nu ikväll ;P

Emma ängeln kom förresten upp med blåbärspaj åt mig och Robin på sista rasten - T A C K !

Det bådar gott det här, två dagar avklarade, bara tre kvar nu :D
Konstaterade en sak nu ikväll för övrigt, jag jobbar ta mig fan med världens underbaraste personer!
Skulle inte för mitt liv vilja byta skift och hamna med några andra - no way!


Nu är jag trött och borde egentligen gå och lägga mig med en gång så jag tar mig upp i hyfsad tid i morgon.
Jag och tokan borta på Klövervägen 1 ska iväg och sola igen så vi är fin fina till helgen :)




Vill ingen snäll själ köpa min dator?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback