Tråkigt.


Gott folk jag har tråkigt, tråkigast till och med . . . usch!

Dagen har spenderats i Östersund tillsammans med mina pojkar; Pelle, William och Marcus. Var först och kikade lite på Exponorr men där var det som vanligt inget speciellt att se. Begav oss istället in mot staden i hopp om att hitta något roligt, vilket vi gjorde. Jag hittade inte mindre än två bikinis (!!) nu är min sommar räddad :) och Pelle slog till på en polisradio, haha. Även två parasoll stolar inköptes, dom ska med till Åsele om två helger.
Avslutade vårt stadsbesök med en milkshake på McDonalds.

Väl hemma igen packade jag ur bilen, donade lite hemma, åt middag med Marcus och åkte därefter till Båthamn där min mor och Bengt är och förlustar sig. Lämnade båthamn och styrde kosan mot Brånan där det blev jordgubbar och glass, wonderbar! Surrade på med Håkan och Emma-Lina och pussade en del på Troja, Åkte hem igen vid nio. När vi kom hem igen ställde jag Mackan i duschen, duschade honom, kokade välling och sen var det läggdags . . . slumrade till en sväng jag med, hehe.
Sitter nu och gör ingenting, egentligen borde jag kanske börja packa lite inför flytten men känner ingen större lust/ork till det :/ Ska göra ett ryck i morgon istället efter att jag lämnat ifrån mig Marcus.

Nu blir det ikea.se tycker verkligen om den sidan, har en jäkla massa som ska inhandlas där nu...oooh, kan knappt bärga mig!

Kommentarer
Postat av: natta

aah, ska du på Åsele marknad ? :D

Postat av: Ida

Yes, Åsele it is, ska bli riktigt kul! Ska du också dit?

2007-07-05 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback