Seg, seg som kola.


Blä vad trött jag är, eller inte trött, snarare utkörd . . . har inte blivit många timmars sömn den här veckan, vilket i sin tur resulterar i att man blir helt slut. Ingen bra kombination att somna efter 12 varje natt för att sedan gå upp innan fem på mornarna :/ Jaja, sova kan jag göra när jag blir gammal.

Dagen har flutit på ganska snabbt, vilket jag är tacksam för. Nu är det äntligen fredag och i och med det helg. Inte för att det kommer att bli någon vidare värst helg för min del eftersom jag ska jobba både lördag och söndag men ändå. Ska iväg med personalen på system bolaget i morgon, vinprovning tror jag visst att det var, ska sedan grilla för att tillsist åka upp på gokartbanan och kika på Patriks Combo, kan nog bli skoj det där :) Blir dock rätt lugnt för min del eftersom jag som sagt ska jobba på söndag.

Midsommar, är det någon som har någon plan för den helgen? Jag är lite sugen på Fröjdholmen, det har ju blivit lite utav en tradition att åka dit och jag brukar ha skoj där det brukar jag . . . frågan är bara om Pelle vill dit, för det ligger till som så att jag vill vara med honom den helgen, hum, ja vi får diskutera saken vidare, är ju trots allt en vecka kvar.

Vila nu sen hade jag tänkt lägga upp lite bilder, har en del skojiga som jag gärna vill dela med mig av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback