Midsommar.


Midsommar, är det bara en ursäkt för att få vara ledig en dag extra från jobbet och konsumera alkohol i stor mängder? För min egen del är det så i alla fall. kan inte direkt påstå att jag firar midsommar som det en gång var "tänkt" att man skulle, ni vet med en krans av blommor på huvudet dansandes runt ett enormt lövbeklätt "kors". Mjaaa, det var länge sedan det, dock hade jag faktiskt tänkt göra en krans bara för att men latheten tog överhand, nästa år kanske :P

"Baby I'm perfect for you . . ." lalala, sitter och lyssnar på den gamla Paris låten, "Stars are blind", funkar fortfarande.

Faan, jag kommer ju hinna bli full jag om Pelle inte kommer snart . . . dock är det rätt soft att sitta här på balkongen, dricka en Cube, blogga lite och njuta av vädret (även fast det gärna fått varit bättre, men det regnar ju inte i alla fall, får vara tacksam för det). Kvällen ska tillbringas hemma hos Karin och Viktor, låter som att det kommer att bli en massa folk där, skoj! Ska cykla dit, hum, ja vi får se hur det går, inte för att det är sååå långt men man ska inte lite på min konditiion :/ Haha, med lite rökpauser kommer det säkerligen gå vägen, haha.
I morgon blir det Fröjdholmen för hela slanten, skoj ska det bli! Middag hemma hos Johans föräldrar först därefter Holmen :) Jag och Elle ska rocka brallorna av alla Oviksbor, haha, kanske inte ordagrant men det ska bli grymt kul att träffa alla godingar som man inte sett på länge :D Synd bara att inte Pelle vill följa med, eller, han kanske har ändrat sig tills i morgon, med min övertalningsförmåga borde det kunna bli så att han följer ;P

Otroligt bra låt - Buggles med Video Killed the Radio Star, njuuuuuut!

So long folks, loooovar att det kommer upp bilder inom en mycker mycket snar framtid, kanske redan på sönda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback