Like a rolling stone.


Faktiskt, sakta men säkert börjar det äntligen hända lite grejor!

1. Jag har ju som jag tidigare skrivit påbörjat mitt arbete på Systembolaget. Jobbade i måndags och i tisdags, hade riktigt skoj och lärde mig massor av nya saker. Det är verkligen ett jobb för mig - man får träffa folk! :)

2. Äntligen, äntligen, äntligen har jag en ny lägenhet! En etta på 47 (?) kvadrat cirka 10-15 meter ifrån min nuvarande bostad. Inflyttning sker under nästa vecka. Ska bli sååå skönt och roligt, jag har hur mycket inrednings ideér som helst, ikea here we come (jag och Pelle ;P)

3. Underverket, Nokia n95 är nu i min ägo. Var i staden med Emma i onsdags och passade då på att smita in på Telia och köpa den. Har nu även nytt nummer, tänkte skicka iväg ett sms till telefonboken med det nya så ni kan nå mig :)

4. Pelle - inte första (och verkligen inte sista heller) gången jag säger att jag mår underbart! Är så kär man kan bli, om inte lite mer :P Trivs till 110% med livet just nu, och mycket beror på Pelle, min kära Pelle <3


Har just klivit upp men  känner ingen direkt brådska till att göra något, och det bästa av allt, jag behöver inte göra något heller, idag är det fredag och jag ska bara vara. Skulle ha velat att Emma färgade mitt hår men det kan vi ta på söndag. I morgon blir det nog Östersund-Exponorr med William, Marcus och Pelle. Ska bli skoj, hoppas det är fint väder. Mina kusiner (The Relatives) ska för övrigt spela där, ska bli riktigt kul att se dom igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback