Kvarna.


Hade som jag förutspått riktigt roligt igår, massor av roligt folk och god alkohol :P Vad kan då gå fel? Färgade håret igår och det blev riktigt bra faktiskt, nu är det blonda på mitt huvud ett faktum :D

Har spenderat nästan hela dagen utomhus, som vanligt i Båthamn.
Var på Ica och handla en massa godsaker och susade därefter iväg, har haft en underbar dag där på filten med min kära, Emma, Pelle, William och Marcus. Även Anna, Elle och Anders var där en sväng.
Till och med att jag har badat, jo hör på fan!
Gick faktiskt bra bara man tog sig ner . . .

Sitter nu hemma och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för.
Finns massor som jag kan göra; städa lägenheten, duscha, lämna tillbaka en film på Statoil etc etc men vet inte om jag orkar ta itu med det just nu :/ Man blir ju så trött av denna värme.
Dock har jag faktiskt städat balkongen så nu är den fräsch och fin :)

PELLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback