Je å söstra.


Nu är det som det ska vara igen, jag och syster är tillsammans! Dock saknas Kristina . . . hon är i Vigge och är barnvakt. Kvarna ikväll, ska bli skoj skoj skoj! Hoppas det är mycket folk där, eller jag vet att det kommer att vara det men hoppas det är mycket roligt folk där :P

Studenten igår, skoj skoj! Skulle egentligen vara nykter och köra men det böev ändrade planer. Je och Turings/Handsjö grabbarna susade in och roade oss, kom väl hem vid halv fem i morse . . .

Nä, nu ska jag kika över kvällens outfit sen ska jag banne mig ge fötterna en omgång, dom ser allt annat än vackra ur :/ Men med lite nagellack och en duvning med filen ska vi väl få bukt på dom också tror ni inte? haha.

J a g ä r j ä t t e k ä r i P e l l e ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback