Jag kom, jag såg, jag segrade.


Varför denna rubrik? Var bara något som dök upp i huvudet . . .

Natten på Acb gick rätt fort, var dock grymt trött på slutet, usch! Roligt att ha Emma där faktiskt :) Kan tänka mig att många tyckte att jag verkade sur igår, sorry för det, var bara trött. Kom hem förvånansvärt fort idag, klockan var då inte många minuter efter sex, somnade omgående. Vaknade senare vid halv ett, ringde Pelle och pratade lite med honom. Ställde mig i ordning och var sedan på plats på bolaget straxt innan två. Har haft riktigt skojigt där med Gerd och Kerstin. Lärt mig en himla massa . . . men har dock fortfarande minst lika mycket kvar att lära. Man blir rätt trött av att hålla koll på alla dessa siffror, men som sagt, kul har det varit! Ska tillbaka dit i morgon igen :)

Har just ätit lite nu och funderar på att sova en sväng, känns som att det skulle kunna vara behövligt, kan tänkas att natten kan bli förjävlig annars :/ Natthelvetesveckor!!!

Vill pussa på Pelle nuuuuuu! Vakna nu gullet, vakna och kom hit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback