Helt jävla otroligt!


Bergs Hyreshus upphör aldrig att förvåna, det är ju klart och tydligt det! Faan! Ringde nyss och frågade hur det var, om dom kunde stänga igen ett rum i en trea så det blev en tvåa, vad tror ni svaret blev? Nej såklart, svaret blev nej! Helt jävla otroligt, det finns inte mindre än SEX stycken lediga treor i Svenstavik och inte en enda tvåa . . . då tycker man ju att dom borde kunna stänga ett rum och göra en tvåa av en trea så att säga, men icke! Jag anser att det borde vara bättre att få in lite mindre i hyra för en trea än att låta den stå tom, men det är ju bara vad jag tycker, vi resonerar uppenbarligen inte likadant . . . Ååh, blir så fruktansvärt irriterad!!

Önskar verkligen att det kunde finnas något mer bostadsbolag i denna by som man helt enkelt kunde lova sig själv att alrdig mer hyra av dom, tyvärr är inte fallet så, mest troligt kommer jag att bli tvungen att göra det igen :/ Kan ju hålla tummarna för att dom ska ringa från Nilssons fastigheter snart och säga att dom har en ledig, den skulle fan nästan få kosta vad som helst, vad som helst bara jag slipper Bergs Hyreshus!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback