Handlake Village.


Underbar dag det har varit idag, inte gjort något speciellt, bara varit med min Pelle. Allt har verkligen kännts super, och jag har njutit av varje sekund! Igår blev en lugn hemma kväll, behövligt efter fredagen . . . gjorde pizza och kikade på Tillsammans, MYS!

Usch, shocken har fortfarande inte riktigt släppt hos mig . . . tänker fortfarande på det som hände, att det faktiskt hade kunnat gått riktigt illa . . . USCH! Känslan jag kände när jag pratade med kvinnan på akuten och hon sa att Pelle fanns där, obeskrivligt, trodde inte att det var sant, stod bara och skakade när jag lagt på. Det är rätt sorgligt att det faktiiskt är såhär men efter det som hände vet jag att jag verkligen vill vara med Pelle, det visste jag i och för sig innan också men det blev liksom bekräftat på "riktigt" då. Det ska vara han och jag, jag kan inte se mig själv med någon annan. Trivs så fruktansvärt bra i hans sällskap, han får mig att skratta och han får mig att må bra på alla sätt och vis, underbarare människa kan omöjligt finnas!

Sitter nu och lyssnar på Handlake Village med Takida, underbart bra låt! Deras nya album är förövrigt riktigt bra.

Nä, nu ska det läggas in lite ny musik på telefonen (måste skaffa mig en Ipod!) sen ska jag nog diska och ringa Sophie, när hade hon tänkt komma hem egentligen? Samt att jag skulle försökt sovit en sväng innan det är dags att gå till jobbet . . .

Debut på Systembolaget i morgon, ojojoj!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja, de är riktigt skönt att ta de lugnt. en sådan kväll hade jag också:) va hur mys och skönt som helst att bara ta de lugnt och kika på film:) hoppas allt är bra!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback