God morgon god morgon!


Har just klivit upp, rätt skönt att vakna i vettig tid så man inte sover bort hela dagen. Igår hade jag myskväll med mig själv, tog med mig en tallrik yoghurt och datorn till sängen och låg sen där och kikade på Gillmore Girls (första säsongen) dock somnade jag rätt snabbt men ändå . . . Idag vet jag inte riktigt vad som komma skall, Pelle ska hjälpa mig med mitt DC och sen kanske vi skulle ut och gå med Casseman om vädret tillät (vad är det för väder idag?). Men först och främst ska jag locka mitt hår, kände faktiskt för det trots att det är ett evighetsprojekt utan dess like :/ Men vill man vara fin så får man lida "pin".


Hade tänkt ha en såk. "fotodag" idag, får se om jag får till några bra bilder. En idé är att dokumentera en dag på Acb, kan nog bli ganska skoj, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback