Elles fel :P

Ja jag vet, dessa listor . . . men jag tycker faktiskt att dom kan vara riktigt roliga att fylla i, dessutom är det bra tidsfördriv. Ni får skylla på Elle, det är ifrån hennes blogg jag kopierat, hehe.

Är: Rätt så trött efter kvällen arbetspass.
Ger intryck av att vara: En glad, öppen och möjligtvis pratsam tjej . . .
Mår: Bortsätt från att jag är trött mår jag prima!
Ska: Snart gå och lägga mig.
Har: Ett sug efter något onyttigt, kanske att det blir lite chips och en film när jag krupit ner (?)
Bör: Ta en rejäl städdag i morgon :/
Kan: Inte sluta tänka på dom där chipsen . . .
Blir glad av: Pelle och mina vänner/familj
Vill ha: En ny lägenhet nuuuuu!
Skulle vilja: Resa bort ett tag, två veckor utomlands i något varmt land skulle sitta fint.
Tycker om att: Sooola :P pussa på min Pelle, umgås med mina vänner och min familj samt konsumera slkohol i goda vänners lag:)
Drömmer om: Att gifta mig, köpa hus, skaffa barn - hela kittet ni vet.
Längtar till: Semestern.
Fasar inför: Nästa vecka då det är nattjobb som hägrar.
Har ett brinnande intresse för: Kläder och utseende samt skvaller om det nu är något intresse? Haha.
Bryr mig om: Mitt utseende.
Trivs med: Flickan i rummet intill, flickan i grannhuset samt pojken lite längre upp :)
Känner obehag inför: Sista augusti då jag kanske är bostadslös . . .
Planerar att: Flytta söderut en vacker dag.
Bor i: Svenstavik.
Skulle vilja bo i: Göteborg eller USA.
Klär mig gärna i: Fina "go bort" kläder.
Äter gärna: En jäkla massa onyttigheter, såsom pizza och dyl.
Dricker gärna: Coca Cola.
Tränar: På att få bättre självdiciplin.
Tittar ofta på: Film.
Lyssnar ofta på: Den uttjatade musiken på min mp3 . . .
Läser: Så ofta jag har något att läsa.
Prenumerear på: Itna . . .
Idag: Är det enda vettiga jag gjort att jobba.
Imorgon: Var det tänkt att jag skulle städa, hoppas det är fint väder så jag har en bra ursäkt till att inte göra det.
Igår: Umgicks jag med Pelle, Sophie och David, åt gott, spelade minigolf och var på bio - prefekt söndag!
Nu: Ska jag som sagt snart gå och lägga mig.
Vill se: Dum Dummare.
Vill göra: Spela minigolf, eller (håll i dig nu Pelle) åka mc, var riktigt skoj :)
Glad över: Att mina vänner är mina vänner, bästa nånsin!
Arg på: Mig själv för att jag är så lat.
Stolt över: Mig själv, skriver som Elle, man ska vara stolt över sig själv.
Rädd för: Spindlar och att bli lämnad ensam kvar så att säga.
Nyfiken på: Hur mitt liv kommer att se ut om tio år.
Lycka: Är att vara två.
Sorg: Pass.
Älskar: Mitt liv och allt som ingår i det :D
Hatar: Blodpudding!
Äter: Det mesta.
Sover: Underbart bra med min fina Pelle.
Dansar: Mer än gärna när jag är ute ;)
Lever: Ett rätt stillsamt liv i den trevliga lilla byn Svenstavik.
Tror du att Victoria blir drottning: Blir man inte det om man är kronprinsessa, är det inte det som är själva meningen liksom?
Har du fast anställning: Japp. 
Talar du grekiska:
Nej men däremot kan jag blinka med ett öga åt gången.
Hemförsäkring: Japp (och där ökade vi vuxenpoängen med 10 friska!)
Köksbord: Jaaa, vadå köksbord? Mitt är rektangulärt . . .
Försöker att inte svära: Jag svär, kanske lite för mycket ibland, men det är inget jag funderar på att sluta med, enligt mig ingår det i det svenska språket. Dock kan man kanske rätta talet efter situation om ni hajar?
Dukar: Rimmar på . . . jo det är fint med dukar, ägen en himla massa själv faktiskt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback