Bra dag :)


Idag har jag och Sophie bevisat att vi är de vuxna mogna kvinnor vi utger oss för att vara . . . eller?
Okeeej, vi har bevisat att vi är två ungdomar i våra bästa år som jobbat en lördag för vi behöver pengarna (dollartecknen syns i våra ögon, haha)
Faktiskt var det inge jobbigt att kliva upp i morse, jag gick upp 20 i 5 och där vid kvart över kom även Sophie :)
Knatade bort på Acb och påbörjade dagens arbete, har gått fruktansvärt fort och bra, dock körde vi inte så överdrivet mycket men what he hell vi har haft skoj och det har gått bra, det är väl det som räknas, eller?

Nu sista passet för dagen stod jag, Sophie och Robin på robot.
Sophie på station ett, Robin på två och jag själv på tre.
Där jag stod i godan ro och sjöng till Takida ser jag att det börjar dyka upp röda lappar i paketen . . . hum . . . när paketen tillslut nådde mitt lilla "krypin" såg jag att på lapparna stod det bitar ur sången "Lilla Sofie", haha, inte svårt att lista ut att det var min egna lilla Sophie som skojat till det :)



Haha, hon är då för gullig min tjej!

Som tack för de fina lapparna var jag också tvungen att skriva en, dock kunde inte jag skicka upp den till henne så jag fick ropa och vifta med armarna för att hon skulle titta neråt mitt håll och tillslut lyckades jag fånga hennes uppmärksamhet.



Haha, ja man kan inte annat än säga att vi har roligt när vi jobbar, framförallt när jag och S får vara tillsammans, vad kan då gå fel - itna, förutom att det kan bli stopp etc men det hör inte till saken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback