Around the world.


Shiit vad tråkigt jag har, helt sanslöst . . . men vad fan ska man göra i Svenstavik en måndag kväll då? Har spenderat någon timma på Acb, det är ju förjävligt att man ska vara på jobbet fast man inte jobbar men det är ju fan så mycket roligare där än att bara sitta hemma och uggla :/ Jaja, fick mig en trevlig pratstund med både Tomas och Sophie :) Sitter och funderar på att lägga upp lite bilder men vet fan inte om jag orkar, det är en hel del som är värda att publiceras, haha.

Nu är det Lyxfällan, faktiskt ganska roligt att kika på, tänk hur folk kan ställa till det . . . jaja, brukar ju otippat lösa sig för dom tillslut i alla fall. Tror nästan att jag ska gå och lägga mig, så rolig är jag, men jag gör ju ändå inget seriöst uppe. Nä lägga sig och hoppas på att få sällskap av Pelle är det enda vettiga jag kan komma på just nu.

I morgon vill fan jag åka till Östersundet, vill handla, är less på det mesta nu och då brukar ju lite shopping hjälpa :) Den där telefonen är fruktansvärt frestande att inhandla, om den finns inne vill säga. Med min tur gör den väl antagligen inte det. Ska hålla tummarna för fin väder i morgon, då ska jag minsan tvinga med mig Pelle in till staden, han har ju trots allt lovat, och då ska vi spela minigolf, det har jag bestämt :P


Måste fixa ett nedladdningsprogram till min dator, så irritersamt att inte kunna ladda ner musik etc, kan ska be mr P kirra det åt mig, jag är alldeles för dum för något sådant.

Har för övrigt fått en fruktansvärt irriterande hosta, ni vet en sån där hosta man kan få om man ex. sitter och läser högt för länge, fattar ni? Ja en sån hosta i alla fall, och när jag får en hostattack kan det förefalla sig så roligt att jag nyser samtdigt också, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback