Totalt kaos.


Började packa lite smått idag och nu har (som jag misstänkte redan innan) ett mindre kaos trätt fram i lägenheten... jaja, i ärlighetens namn tänker jag faktiskt inte bry mig om det, huvudsaken är att sakerna blir nedpackade. Sen spelade det ingen roll om det är stökigt här eller inte, jag menar, kommer ju ändå flytta nu till veckan :D Längtar längtar längtar! Det jag dock inte längtar till är att städa ur den här lägenheten, usch och tvi, dock är vi ju två så det borde gå fort . . .

Nu ska jag sova, jobb på systemet hägrar idag klockan två så då gäller det att vara fit for fight igen.

Puss på min Pelle!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi flyttar till hösten, jag längtar också! :)
Ska du flytta långt?

Postat av: Ida

Svar till Sofia, Vart ska ni flytta då? Njaa...hehe, för min del blir det typ 10-15 meter bara...hehe. Bor just nu med en kompis i en trea men ska flytta in i en etta och det fanns en alldeles intill vår nuvarande lägenhet så det var ju bra :)

2007-07-02 @ 13:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback