The Sound of Silence.


Men vad less jag är på att inte kunna sova om nätterna, igår natt tex. somnade jag inte förrän klockan sju på morgonen! Ska det vara så!? NEJ! Och nu är klockan 11 minuter över 3 och jag är fortfarande vaken . . . tänk om jag ändå kunde göra nåt vettigt när jag ändå är vaken, om jag ändå kunde sluta vara så förbannat lat! Dessutom känner jag på mig att jag inte alls kommer att kunna sova bra i natt, Pelle sover inte med mig och då brukar det bli dålig sömn för min del. Jo jag vet, jag har blivit beroende av honom - svårt att undgå när han är så pass underbar som han är, min fina Pelle :)

Nä nu måste jag försöka sova, vill inte sova hela dagen i morgon.

Lyssnar för övrigt på The Sound of Silence av Simon and Garfunkel nu - underbar låt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback