Sista dagen.


Sitter och kikar runt på lite resor, meeen jag vill! Jag skulle kunna boka en resa idag för att sedan åka i morgon, inga problem . . . skulle vara ett perfekt slut på semestern de.

Ska snart g¨och ställa mig i ordning, börjar jobba o9.45, tack Gud för att det är sista dagen idag - Tack!


Pelle hjärtat ska ut och förlusta sig i staden ikväll, själv har jag inte en aning om vad jag ska hitta på. Skulle va skoj att åka upp till Fäviken och hälsa på folket där, eller hälsa på folket i Östersundet på campingen, men som sagt; Hälsa på. Färdig yrat för min del vill jag lova . . . huvva, ska ge en lite mer detaljerad beskrivning av onsdagen/torsdagen senare.

Nä, må lägga på ett kol nu.

Puss På Pelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback