Sååå typiskt!


Köpte ett vardagsrumsbord igår, jätte fint i björkfaner. Skulle packa upp och skruva ihop det nu när jag kom hem och gissa va! Jo det är ett laminat fel på det . . . ser ut som en stor spricka, cirka två dm lång, ååh, jag blir så less! Har suttit i telefonkö hos IKEA nu i över tio minuter, hoppas jag får prata med någon snart och hoppas att dom säger att jag kan skruva ihop bordet och använda det så länge tills jag har en ny bordsskiva. Meeen, det lär dom antagligen inte säga, inte med min tur.

Igår hade jag storrensning här, blev i alla fall en halv sopsäck med kläder och skor jag inte använder, tog verkligen emot att slänga skorna, blev därför bara två par även fast jag lätt skulle kunna slänga tio (använder långt ifrån alla min skor). Så nu vill jag lova att det faktiskt börjar se ut som ett hem här, tänkte försöka bära ner soffan idag sen är det näst intill klart :D 

Pratade nyss med IKEA, dom skulle skicka en ny skiva och jag behövde inte skicka tillbaka den gamla, bra de, då kan jag skruva ihop bordet nu och sen bara byta ut bordsskivan när den nya kommer.

Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej, du hade allt turen med dig ändå lite:). Vill bara säga att skorna du hade på dansen va hur läckra som helst:) dom är införskaffade från din sko va? :)

Postat av: Ida

Jo faktiskt (konstigt nog) hade jag faktiskt lite tur :) Yes skorna är köpta på Din Sko - älskar verkligen färgen! Dom är bara så mycket sommar :D (Kanske den enda sommar man kommer i närheten av i år som det verkar . . .)

2007-07-10 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback