Men jippie!


Alltså nu får det fan i mig vara slut på det här! Ska jag aldrig kunna sova riktigt!? I natt gick jag och la mig vid halv fyra tiden . . . och vaknade någon gång vid halv sju, klarvaken (!!) jippie, det här kan bli en riktigt skojig dag Ida :/ Fattar liksom inte vart felet ligger, jag som aldrig haft problem att sova kan helt plötsligt inte sova alls (förutom på dagarna då), underligt det där.

Jag och Elle var verkligen i skapartagen igår, från någon gång vid fyra till klockan nolltre inatt satt vi och planerade vårt lilla "projekt". Kan inte skriva annat än projekt än då ingen av de övriga medresenärerna (till Åsele) får se vad vi gjort förrän vi kommer fram - det enda jag kan säga nu är att det kommer att bli grymmast!

Vädret ser i alla fall än så länge lovande ut, kanske blir mc ändå trots allt :D Dock vet vi ju alla huruvida Svenskt sommarväder fort kan ändras, från strålande sol till spöregn . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback