Halo


Vilken underbar känsla det är att känna sig ren! Jag kom just ut från en lång och härlig dusch, känner mig så fräsch, hehe, nyrakade ben, håret luktar gott från inpakningen jag hade i och fötterna är nyfilade :) Tror ta mig fan att jag bara för det ska fixa håret också, inte för att jag ska göra något speciellt men ändå, ibland kan det vara roligt att känna sig lite fin och nu är det alltför länge sedan jag gjorde det . . . idag tex. har jag gått omkring i ett par fula "fotbollsshorts", ni vet sånna där korta i glansigt blått tyg :/, ett svart linne och keps (!) ja ni hör ju, låter verkligen som mig eller så inte. Dock är keps något jag skulle vilja använda (finns ju sååå många läckra) men jag tycker inte att jag passar så bra i det.

Men TAKIDA sluta va så fruktansvärt bra!

Pappsen och Ulla är på bingo i Hackås, fan va skoj med bilbingo, länge sedan man var på det nu. Får se till att ta mig iväg nåt i sommar. (Där var hon igen, Ida 65 år)

"See the better days, see the better days . . ."

Ooh, ikväll ska jag kika på "The Green Mile", såg sista halvtimman av den igår på fyran, den sändes i söndags men det hade blivit några tekninska problem så den sista halvtimman visades som sagt igår. Blev då så sugen på att se den så jag var tvungen att ladda ner den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback