Gruvar av mig . . .

Vad hade du sönder senast: Hum . . . minns faktiskt inte . . . brukar försöka att vara försiktg.
Senaste alkoholintag: Minns jag inte heller (what the fuck!) tror det var en Smirre ;)
Har du haft mörkt hår: Jodå, Ida i orginalskick är brunett, dock är hon en blondie nu :D
Är du morgonpigg: Beror på, ska jag göra nåt skoj är jag uppe med tuppen . . . annars kanske inte . . . hehe.
Vem snackade du med senast: Kristina aka. Kikko.
Har du någon piercing ? Yes, naveln (som dock inte har någon stav för tillfället), tungan och näsan.
Stjärntecken: Vädur . . . ja jag vet, det tråkigaste/fulaste tecknet.
Varm favoritdricka: Te är ruskigt gott, finns ju så många goda smaker jue :)
Alkoholhaltig favoritdricka: Det är mycket, sen om man mixar ihop lite till en god drink blir det bättre, Sex On The Beach är ju en klar favorit!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag är en snäll kicka jag :P
När hånglade du senast: Nyss ;)
Saknar du någon just nu: Saknar ju alltid Pelle när jag inte är med honom, dock var det rätt skönt att vara solo nu.
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: För ofta, fjortis Ida . . .
Vilka språk kan du prata: Svenska, flytande faktiskt (hade tom. MVG i det ämnet), sen är jag en jävel på svengelska ("flytande" engelska på fyllan funkar också bra, haha).
När fikade du senast: För bara ett litet tag sedan hos farmor.
Senast sedda filmen: Ja vad hette den då, nån dålig som jag och Pelle hyrde igår. Nu är det bestämt, Pelle ska aldrig mer få välja film . . .
Bästa promenad: Som jag upplevt med någon eller menar frågan någon speciell promenad väg? Säger pass på båda, dock trivs jag ruskigt bra med att vara ute och vandra med Pelle :)
Favoritgata:  Malmskillnadsgatan i Stockholm, hehe.
Favoritfärg: Regnbåge? Nä men just nu är jag faktiskt rätt inne på starka färger, turkost är tex. väldigt fint!
Favoritmärke: Peak har fina saker.
Rockstjärna jag vill träffa: Lätt Slash, gitarristen i Guns 'n Roses - oh my! (Helst för tio år sedan)
Favvoskor: Hur ska jag som är skooman kunna svara på denna fråga, älskar alla mina, men tofflorna är nog ändå skönast (och min glamorösa . . . hum . . .)
Modeförebild: Tyra min Tyra, vacker hon är!
Mode jag aldrig vill se igen: Har inget specifikt att nämna men fula kläder över huvudtaget, gamla utslitna tröjor (urtvättade och jävliga) usch!
Favoritprodukt på Systembolaget: Smirnoff Ice är ju fin fint de, uttrycket "det knullar i mun" passar fint till den drycken, med andra ord smakar den riktigt bra!
Bästa fyllekäket: Pizza funkar ju alltid, framförallt med en massa extra tillbehör.
Dansar helst till: Både gammalt och nytt, dock är det ju roligast om det är till någon låt som jag (och helst alla andra) kan sjunga med i.
Reser helst till: Varmare breddgrader. Dock föreslog jag en cykelsemester till Skåne för Pelle - det avslogs rätt snabbt.
Älsklingsljud: Just nu är det väldigt mycket Takida, men Bruce hänger med även han, liksom Winnerbäck (och en massa andra).
Är du bekymrad över något just nu: Faktiskt inte, allt känns (för en gångs skull) riktigt bra!
Favoritland förutom sverige? USA fast jag aldrig varit där . . .
Längtar efter: (Missförstå mig rätt nu) att skaffa familj, köpa hus, dona på i trädgården . . . ja ni vet allt det där.
Gillar Allsång på Skansen? Självklart, Markoolio sjunger "Ingen sommar utan reggie", jag sjunger "Ingen sommar utan Allsång på Skansen" GO ANDERS!
Senast lästa papperstidning: Kan nog ha varit Öp.
Haft sex me någon av ditt egna kön? Nope, skulle dock vara intressant att prova.
Kär: Upp över öronen i min Per!
Vill du ha / har du barn? Jaaaaa!
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?  Tycker om att fota samtidigt som jag fullkomligt älskar att vara med på bilderna också, självutlösare kanske är ett alternativ för mig (?) :P
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till något varmt ställe, avgång i morgon.
Använder du huvtröjor? Men självklart, favvo jue!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Skriver som Natalie, tror!? Men låt dom prata, glad att jag kan "roa" nån.
Vilken film kan du alla replikerna till? Nu vet jag inte men förr kunde jag alla till Sällskapsresan 1 - kultfilm!
Vem har du med på bion? Den som vill följa, sist var det Pelle, Davva och Sophie.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Why not? Pelle kan ju börja med en i alla fall, hihi.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Helt rätt, mer sex åt folket!
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Takida - The Dread.
Vad är det bästa med dig? Att jag är en mycket social person.
Vad är det sämsta med dig? Att jag kan vara rätt lättretlig + att jag är sämst på att passa tider . . .
Hur var du som barn? Bortskämd.
När hånglade du med en man första gången? Haha, en man!? Har jag nog aldrig gjort, hehe.
Har du varit kär? Oohja!
Hur stora fötter har du? 39-40.
När var du riktigt full senast? Fan det är länge sen jag hade nån riktig superfulla, var det juldan tro?
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Försöker intala mig själv att aldrig ångra något, gjort är gjort.
När dansade du senast? var väl någon natt nu i veckan när jag fick lite tråkigt på jobbet.
Följer du någon Tv-serie? Faktiskt inte, är ju fullkomligt omöjligt nästan med dessa bajs tider på jobbet :/
Boxers, briefs eller tanga? Beror på vad man ska ha på sig utanpå så att säga, annars ligger boxertrosor mig varmt om hjärtat, helst några tuffa från Björn Borg.
Vart vill du åka på storstadssemester? New York eller Peking.
Vart vill du åka på solsemester? Till någon öde ö långt härifrån . . .
Vill du gifta dig? Yes!
Brukar du bada på sommaren? Om solen skiner och det är riktigt varmt så ja kanske . . .
Favoritgodis: Lösvikt.
Är det nåt du absolut inte äter: Palt, blodpudding och bruna bönor funkar verkligen inte!
Musik just nu: Fortfarande Takida.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70 talet vore coolt som faan!
Favoritväder: Sommar med sol och värme!
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, önskar dock att jag vore en morgonmänniska.
Bästa film: Varför alltid denna svåra fråga, Livet från den ljusa sidan (As good as it gets) är ruskigt bra!
Kommer du ihåg din första kärlek: Joo jag tror det, Tommy hette han nog om jag inte är ute och cyklar...
Älskar du henne/honom fortfarande: Öh nää.
Har du några homosexuella vänner: Bisexuella i alla fall.
Ser du på kärleken som ett misstag: Varför skulle jag göra det?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4 alla gånger, sen om dom 4 nu skulle vara av samma kön skulle jag nog kanske vilja pröva lyckan en gång till.
Bio eller promenad: Beror helt och hållet på, båda har sin charm.
Är du kittlig: Ibland.
Största svaghet: Laaaaat.
Bästa bok? Pojken som kallades det av Dave Pelzer.
Har du nån fobi ? Spindlar och alla andra äckliga småkryp samt SNIGLAR! B l ä b l ä b l ä ! !

Kommentarer
Postat av: natta

Bruce springsteen ?! :O aah isf börjar jag att digga dej ida :D

Postat av: Ida

Bruce är mannen hela dan, hans musik passar till alla tillfällen, om man är glad, ledsen, om man festar, ska sova . . . you name it!

2007-07-10 @ 13:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback