Counting down.


Nu pratar vi inte längre dagar, nej, nu är det timmar vi snackar om! Om några timmar är jag och kära syster på väg in till staden och ytterligare några timmar efter det . . . påtagligt berusade ;P Gosh va skoj vi ska ha! Tråkigt nog har jag en hel arbetsdag framför mig innan festligheterna kan starta (i alla fall 5 timmar).

För övrigt har jag absolut ingenting att göra, ruskigt tråkigt är det och jag avskyr det mer än pesten . . . Tror banne mig att jag ska krypa iväg till sängen, tiden går ju fortare när man sover. Om jag dessutom vrider på en film kommer jag somna omgående, yes, så får det bli.

J a g t y c k e r o m m i n P e l l e j ä t t e m y c k e t m e s t  - h a n ä r l i k s o m f ö r b r a f ö r a t t v a r a s a n n !

Förresten har jag kommit underfund med att Gwen Stefani är ruskigt snygg!

image99
Just look at her, ohmy!

En sak till bara, i morgon hängvina läsare ska processe "Ida goes blond" fortsätta, ohyes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback