Barnvakt.


Jag och Elle sitter hemma hos mig nu, skulle egentligen kirra ett sånghäfte till i helgen men vi blev fast i bloggandet, haha. Ska väl göra ett ryck snart :) Idag är jag barnvakt, fan, blivit tätt mellan gångerna nu på slutet, men faktiskt, det är rätt skoj. Bengt kom och lämnade Marcus någon gång vid tolv, dags att kliva upp då med andra ord. Donade på lite här hemma tills Emma kom, då gick vi på café och fikade, panini till mig och Emma, en fralla till Marcus. Efter fikat gick jag på Statoil för att lämna tillbaka en film och därefter upp på Acb en sväng för att hälsa på folket :) Dom såg ut att ha det rätt slappt där nu, såhär i semestertider är det mest städning och andra småjobb som står på schemat där uppe. Raggade med mig Elle på en promenad, hem till Högströms, där dom hade rast från takbytet. Satt och pratade lite med Pelle och hans pappa undertiden som marcus utforskade allt som låg runt omkring :)

Nu ska jag och Elle kirra "pysslet" till i helgen, kommer verkligen att bli storartat! :D

Hoppas innerligt på finväder i morgon, skulle ju faktiskt vara riktigt skoj att åka mc upp till Åsele ;P

Kommentarer
Postat av: guess who?

Nu är det nära, riktigt nära.. Åsele -07, ohye.

2007-07-12 @ 23:26:35
Postat av: Anonym

Sophie, i guess that "guess who" is you ;p

2007-07-13 @ 08:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback