Åsele Marknad 2oo7!


Nu är det I N T E lång tid kvar, väskan är packad (med som vanligt för mycket kläder och skor...har med mig tre par...), stolarna och alkoholen står redo i hallen och skivorna är brända :D Samt, det viktigaste av allt kanske - PROJEKTET (!!) projektet är nu klart, blev helt och hållet underbart, jag och Elle kan känna oss riktigt nöjda :) Har varit en stressig dag idag vill jag lova, inte förrän nu har jag kunnat satt mig ner och bara tagit det lugnt.

Väntar nu på Johan "Fjången" Hallstensson, han skulle "bara" ta en snabb dusch och sen komma, ja vi får hoppas att det blir en snabbis för nu vill jag åka! Hade faktiskt tänkt erbjuda mig att köra så Johan också får dricka om han vill, tackar han nej till mitt erbjudande då blir det alla gånger jag som får alkohola ;P


Många kort skall tas i helgen, det lovar jag! Och många kort skall publiceras här - promise that too!

Jag har en sak som ingen annan har, jag har en Pelle! En Pelle som jag är oerhört förtjust i, eller vänta, en Pelle som jag är oerhört kär i och som jag faktiskt faktiskt faktiskt Älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback