www.skaffadigettliv.se


H J Ä L P ! ! S O S ! 1 1 2 / 9 1 1 - V a d s o m h e l s t , g e m i g e n s p a r k d ä r b a k ! ! !

Nu är det inget skämt längre, någon, vem som helst måste hjälpa mej att ta mej ut på en resa!
Nej, ingen två vckors charter i Spanien - A real one!
USA, Thailand, Australien - you name it, det ska vara långt bort och jag vill stanna minst en månad.
Samt att jag gärna ser att det är lite värme dit jag kommer :)

Nån av er (är det någon?) som läser min blogg, snälla snälla snälla hjälp mig att förverkliga en dröm!
Jag vill ju så gärna åka iväg och se nåt nytt, och sen komma tillbaka.
Jag behöver rimligtvis inte åka precis nu men planera i alla fall, planera vill jag göra nu och bestämma.
Sen om jag kanske åker om ett halv år eller mer var skit samma huvudsaken är att jag börjar kolla upp priser, länder, budget etc etc kanske till och med boka !?


Så än en gån, snälla hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback