Trettiotvå frågor - för att vara exakt!

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Normal, inte överdrivet glad men inte heller sur . . .

Favoritgodis: Lösvikt i mängder!

Är det nåt du absolut inte äter: Blodpuddning!

Kläder just nu: Mjukisbrallor och linne :)

Musik just nu: En goding med Chumbawamba - många härliga minnen från sommaren som var :D 

Sommarplaner: Resa

Saft eller alkohol:
Beror på, båda har sin charm

Hur många kuddar sover du med:
Fyra, varken mer eller mindre!

Favoritväder:
Snygga kläder

Morgon- eller nattmänniska: Natt människa men önskar att jag vore morgon . . .

Sparare eller slösare: Slösare av högsta grad! Pengar är till för att göras av med!

Kommer du ihåg din första kärlek:
Njaae.

Tror du på mirakel:
Kanske om jag får uppleva något.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
4 vore trevligt samtidigt som en riktigt stooor familj vore mysigt!

Bio eller promenad:
Beror på med vem och när.

Stjärntecken? Vädur

Rädd för insekter?
Oooo ja, eller rädd, snarare äcklad!

Största svaghet:
Latheten som allt för ofta tar överhand :/

Det här är jag bra på:
Prata!

Chips, morötter eller godis?
Allt på samma gång helst :)

Pizza eller hamburgare? Hamburgare är nog mer min melodi

Skriver du dagbok?
Blogg är väl en sorts dagbok?

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Har redan gjort båda

Stökigt eller välstädat?
Välstädat - perfektionist som jag är.

Är du rädd för blod?
Nej

Anser du att du är stark?
När det behövs

Brukar du sola?
Oooja!

Vad gör du om du får hicka?
Hickar

Kaffe, te eller inget?
Båda funkar, beror på humör och sug :P

Har du en besatthet?
Mmm, spendera pengar

Har snott frågorna av:
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback