Sjuk sjukare Ida.



Känner att det är riktigt synd om mig nu :S
Har åkt på en förkylning som inte är utav denna värld . . . såååå typiskt!
Jag har fan inte råd att vara hemma från jobbet, jag ska ju ut och resa!
BLÄ!
Jaja, oturligt nog är det inget jag kan göra åt saken, bara att bita sig i tungan och
hoppas på att jag mår bättre i morgon.

Heljen var mycket bra.
Umgicks med Danne och Matte i fredas kikade på film och åt onyttigheter,
for sedan upp på Skalet en sväng och agerade chaufför.
Tjänade faktiskt ihop 400 spänn ;P Många bäckar små :)
Åkte till Rätan i lördas och gick på värdshuset på kvällen, hade riktigt skoj faktiskt trots
att jag var nykter och allt, dock var jag inte ensam om att vara nykter ;P
Övernattning i Böle senare :D

Nä nu måste jag gå ut och hämta posten, tänk om det skulle vara ett "Krya på dig" kort där, Ååå!
Inte för att risken är så stor, den är väldigt minimal om jag ska vara ärlig men man kan ju alltid hoppas ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback