Några fler frågor ;P

Fullständigt namn? Ida Cecilia Norling
Vad betyder ditt namn? Ida betyder flitig så mycket vet jag . . . sen har jag ingen aning.
Vem bestämde vad du skulle heta? Är inte helt säker men tror det var pappa.
Smeknamn? Idde . . .
Är du singel? Japp :)
Hur gammal är du? 19 men inom en mycket snart framtid 20 (!!!)
Ögonfärg? Blå
Skostorlek? 39 (ibland 40)
Längd? 175 stolta centimeter, hehe.
Ärligt, vad tycker du är bäst med dig själv? Att jag är en mycket social person!
Din sämsta egenskap? Kan vara lättretlig.
Tycker du själv att du ser bra ut? Tjaa, i ärlighetens namn, ja. (dock inte nu)
Hårfärg? Mörkbrun
Hur bor du? I en trea med min själsfrende Sophie :D
Vad dricker du helst? Mjölk eller te.
Bästa alkoholbaserade drinken? Sex on the beach - Oooo minnen!
Bästa månaden på året? Juli alla gånger, dock har ju även vinterhalvårtes månader också sin charm.
Bästa dagen i veckan? Lördag
Favoritplagg? Mjukisbrallor och nån gosig tröja
Favoritdjur? Hum, svårt val, både hundar, hästar och katter ligger mig varmt om hjärtat.
Berättar du allt för dina föräldrar? Eh, nää va.
Flirtar du ofta? Ooo ja!
Är du slampig av dig? Tycker jag väl inte.
Är du elak? Om jag har anledning, ja.
Tycker du om någon? Ingen förutom familjen och vännerna.
Skulle du kunna berätta det? Dom vet nog redan om det :)
Kan du hålla en hemlighet? Yes.
Tycker du om britney spears? Jodå, hon kan sin sak.
Har du varit kär i din kusin? Nej faktiskt inte.
Har du varit på en herrtoalett? Who has not?
Har du någonsin gjort någon illa? Säkerligen.
Har någon någonsin gjort dig illa? Mest troligt.
Svär du ofta? Haha, jooo jag gör ju det, men det tillhör ju det Svenska språket (?!)
Får du som du vill? Efter en del tjat brukar min vilja gå igenom, hihi.
Prövar du nya saker? Så ofta jag kan, så länge man lever ska man testa/lära sig nya saker!
Har du fuskat på ett prov? Har nog de flesta gjort.
Vad har du på dig? Supersexiga jag bär endast en ful t-shirt med texten "dagens kämpe" samt att jag är invirad i ett täcke . . .
Vilken färg har dina byxor? Har ju som sagt bara på mig en ful t-shirt (och trosor då)
Vad lyssnar du på just nu? Reklamen på kanal 5
Hur mår du? Bättre än igår men fortfarande inte bra . . .
Vad tänker du på just nu? Hur mycket jag måste klä på mig för att hämta posten.
Hur många läppglans har du? Tillräckligt.
Vad använder du för parfym? Olika, Armani Code är dock en favorit nu.

Långa eller korta killar? Längre än mig iaf, då blir dom väl kanske långa då ;P
Blonda eller brunetter? Spelar ingen roll men av någon anledning fastanar jag oftast för brunetter.
Ska dom ha långt eller kort hår? Spelar egentligen ingen roll, huvudsaken är att det ser fräscht ut!
Mest irriterande med killar? Kan inte säga någon speciellt, alla är ju olika . . .
Är humor viktigt? Oooja! Enormt viktigt!
Bad boy eller good guy? En blandning vore perfekt! En bad boy som kan visa vart skåpet ska stå kombinerat med en good guy som man kan mysa med vore perfekt!
Vilken film såg du senast på bio? Linas Kvällsbok - mycket bra faktiskt!
Vilken film vill du se helst just nu? Skulle faktiskt vilja se Bewerly Hills serien
Vad drömde du senast? Minns inte, en massa knäppt var det i alla fall . . . feberdrömmar :/
Vem pratade du senast i telefon med? Danne, dock räknas inte det eftersom han bara bad mig öppna porten, så då blir det nog min kära mamma :)
Vad handlade samtalet om? Jag var tvungen att ringa och beklaga mig för att jag är sjuk och fårgade sedan henne om hon kunde åka och handla lite åt mig, vilket hon fixade så Bengt gjorde - Taaaack!
Är du blyg? Haha, näää va!
Sommar eller vinter? Sommar, dock har även vintern sin charm.
Fasta relationer eller one night stands? Beror på, just nu är jag lite mer för one night stands.
Choklad eller vanilj? Vanilj med chokladsås ;P
Din första kärlek? Tror det var en kille vid namn Tommy :)
Din senaste kärlek? Jonas
Vill du gifta dig? Självklart! Allt är planerat in i minsta detalj, min blivande man behöver i princip bara klä sig och dyka upp i kyrkan ;P
Hur många barn ska du ha? Fyra vill jag nog ha, minst fyra ;)
Vad ska dom heta? Ingen aning men Armando, Troja och Ängla är fina namn.
Vart ska ni bo? På landet någonstans här i Jämtland.
Vill du ha några husdjur? Självklart, hundar och katter blir det och förhoppningsvis en häst eller två.
Har du några husdjur? Jo, två hundar, två katter och fem hästar.
Om ja, vad heter dom? Hundarna; Smilla och Frasse Katterna; Grålle och Sotis Hästarna; Lemon, Pärla, Rea, Tussilago och Karibeln.
Favoritspel? Buzz, Pictionary, Rappa Kalja etc etc.
Favoritblomma? Lilja eller ros
Har du någonsin kysst en kille? Tss, klart jag har ;)
Har du någonsin kysst någon av samma kön? De också ;)
Vad ska du göra idag? Kurera mig, titta på film, sitta här vid datorn, läsa bok och bara vara . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback