Miss Brilliant

188873-1


Jag, Ida Norling som nu skaffat min andra blogg . . . (ja den andra ska nu tas bort),
har kommit fram till en viktig sak, varför ska man vara som alla andra!?
Jaaa jag vet det där är ett gammalt uttryck men allvarligt, varför!!?
Nää ni, jag har bestämt mej för att leva mitt lite tvärtemot vad andra vill/förväntar sig.
Varför?
Jo av de simpla anledningen att jag inte vill vara "förutsägbar", eller det kanske var fel ordval men som det känns nu har jag gjort/inte gjort vissa saker bara för att andra inte tycker/vill att jag ska.
Vi kan ta "Vit Februari" som ett lysande exempel, anledningen till att jag "gått med" i det beror till stor del på att många tycker att det är vansinne, haha!
Nu ska detta "tvärtemot beteende" inte gå till överdrift men en liten förändring ska det allt bli.


Ojojoj vad klockan blev mycket på så kort tid . . .
Måste gå och lägga mej nu om jag ska orka med att göra ens hälften jag planerat att göra i morgn :/


Tills vidare; Singellivet smakar underbart!

Kommentarer
Postat av: SecretlyYours

Hej Ida!
GILLAR att du vill leva ditt liv på ditt alldeles eget vis. De e ju just så man MÅSTE göra! Men....anledningen till ditt val - att inte va förutsägbar, ja, den e väl bra i sig, men främst kanske anledningen borde va denhär: Att leva sitt liv på sitt eget speciella vis å strunta i konventioner och alla andras tyckåtänk e ju de som just DU e allra bäst på! Allt blir så mycke enklare, skönare, roligare om man inte jobbar mot sej själv, utan med! Go for i girl - du gör helt rätt, å fler borde prova!!
Kram
SecretlyYours


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback