Life is beautiful!


Så underbart väder ute idag, solen skiber och himlen är näst intill klarblå.
Och här sitter jag, inne, framför datorn . . . helt sjukt Ida!
Ska skriva klart här och pallra mej ut sen - promise!

Nattens pass gick faktiskt fort, tyckte riktigt synd om Sone på slutet
som åkt på en riktig magknip, syndes att han hade ont :(
Som tur var (för han) hade han mej och Chrille som hjälpredor :)
Jag gick på utsidan och fyllde robotar och Chrille på insidan och bandade
samt hjälpte Sone om det behövdes.
Har faktiskt lärt mej ganska mycket om dom där robotarna nu, tex.
vet jag hur man skriver in urlägg, och lite hur man ställer dom, eller ja, iaf
ändrar program :D Det är ju en bit påväg!


Pappa ringde som en tok i morse och ville berätta att han beställt besiktningstid
nu åt bilen min, jooo jag har faktiskt en bil, inget vrålåk direkt, Volvo 244 meeen
den rullar framåt (och bakåt hoppas jag) så den duger åt mej :D
Måste dock ringa upp pappsen igen för att försäkra mej om när det var . . .

Nu ska jag gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback