Happy Valentine


Alla Hjärtanas Dag idag som de flesta säkert redan vet.
Egentligen om man ska va sådär jätte extremt tråkig och tvärtemot är det ju faktiskt ingen speciell dag . . .
Dock är ju jag kärleksfanatisk så denna dag känns som att den finns till just för min skull ;P
Älskar att komma på små roliga/gulliga överraskningar, skicka små söta sms eller bara mysa med någon man tycker om - Me like alot!
Olyckligtvis verkar det som om jag får spendera min alla hjärtans dag i år själv . . .
Enda dagen sen jag blev singel som jag önskar att jag hade nån, bara att mysa lite med :P

Jaja, en massa sms har jag fått iaf - samt att jag skickat en hel hop också.
Ska nu klä på mej och gå på byn en sväng och uträtta några ärenden, Mamma och Pappa ska få bli lite uppvaktade idag . det är dom alla gånger värda!

PUSS!

 
188873-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback