Godnatt.


Borde kanske ta och göra kväll snart, känner mig lite små trött nu faktiskt . . .
Nattjobb i all ära men helgerna blir ett rent helvete (!!)

Dagen tillbringades hemma, minneskort och headset till telefonen kom med
posten så jag satt och pysslade med det ett tag :D Funkar klockrent!
Vid fem/halv sex kom Danne och vi tillagade kyckling och ris, gick till Robert
och lånade lite filmer och därefter hem för att äta.
Matte gullet kom och joinade oss i filmtittandet - blev även en liten sväng
på Statoil för lite gosaksinköp :P
Satt hemma och intog enorma mängder onyttigheter och spelade  Sport Quiz och
for därefter upp på Skalet.
Träffade Sophie och co och for därefter ut på en liten upptäcksfärd
(i Vemdalen klockan ett på natten fanns inte så mycket att titta på)
Jaja, skjutsade runt lite folk och tjänade ihop en femhundring . Många bäckar små!
Lite påhälsning i Soppsans stuga och därefter hem.
Väl hemma åker Danne hem och jag och Matte går upp hit och fikar lite, MYS!

Så nu sitter jag här själv, med ett dåligt barnprogram som jag irriterar mig på mer och mer som
enda sällskap med funderingar om att gå och sussa.
Ska ju snart upp igen och gå till ishallen där det ska spelas hockey för glatta livet.
(Jag ska dock vara åskådare)
Efter hockeyn i morgon bär det av till Rätan - utgång senare på kvällen, dock nyktert
men ska ändå bli riktigt skoj! Kanske kanske att man åker upp på Skalet igen
i hopp om att tjäna in nån fler krona, skulle ju inte vara helt fel...
Har faktiskt lyckats sätta undan 6500 och mer ska det bli :D


7 Miljonärer nu till jag somnar - fem minuter efter jag lagt mig med andra ord, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback