Godnatt.


Haha, känns lite dumt att säga godnatt klockan o6.45 men för mig är det
fortfarande tisdag eftersom jag ännu inte sovit något . . .
Natten har i alla fall gått bra, förutom att jag höll på å klämma av mig ett ben :S
Meeen ingen fara på taket - råbarkad som man är ;P

Nu är det fan inge ljug längre, jag SKA ut och resa!
Ingen resa bokad . . . än, men snart, mycket snart om jag får bestämma!
Pratade med en utav arbetsledarna nu på morgonen och hörde mig
för angående ledighet och han sa att det nog inte skulle vara några problem :D
Så i morgon ska jag se till att kliva upp i bra tid så jag hinner på banken
sen är det som sagt bara att spara!
Aaa, jag kan se mig själv ligga där på stranden på någon liten ö i Thailand . . .
palmerna som vajar lite lätt i vinden och havet som doftar salt och kluckar
lite mod strandkanten - men ta mig dit!
Hoppas att Sophie kan/vill följa med, på Danne lät det som att han ville i alla fall :D

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig och drömma vidare om detta äventyr!
Jag, Danne och Sophie as backpackers i Thailnad - Sooo damn funny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback