Fuck off and die, du är för ful för mej!


Haha, tänk om man kunde säja till en person att han/hon är för ful för en själv . . .
Något förvånade dom skulle bli, skulle nog jag också bli om någon sa så till mej.
Jaaa, vilka funderingar man har.

Har bestämt mej nu, jag ska sälja datorn (!!!) trodde ni aldrig va?!
Dock ska jag köpa en ny såfort den här är såld, en bärbar denna gång.
Aaah, liiite skönt det kommer bli att kunna ligga ex i sängen och blogga ;P


Sen var det ju en annan sak också, jag vill flytta . . . Jaaaa, jag vet jag vet!
Lovade ju mej själv att inte göra det nå mer det närmsta året men det funkar inte.
Eller alltså det funkar hur bra som helst mellan mej och Sophie, men
det känns som att jag vill bo själv, ha mitt egna krypin, ha mina saker och
bara få rå om mej själv - s k ö n t !
Ska prata med henne om de när hon kommer hem igen.

Nu ska jag snart gå på Pulsen och soooola lite, aaah, ska bli skönt :D
Det är någonting som gör mej glad, att få sola alltså, framförallt när man får se resultat!




Ikväll ska jag åka till stan efter jobbet och hälsa på mina älsklingar, Emma och Kristina <3
Kommer dock hem i morgon lagom tills jobbet börjar . . .

Kommentarer
Postat av: Erika

När blir det vinafton för våran del? Nån helg hos mig är alltid välkommen....=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback