Tjocka släkten.


Sådär ja, middagen i Åsarna avklarad.
Alltid trevligt att återse alla goa släktingar som man inte träffar så ofta. Dock var jag inte på topp, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nåt men orken finns liksom inte så som jag skulle önska att den gjorde . . . Maten var hur som helst god och sällskapet som sagt trevligt :)

Sitter just nu och funderar över söndagen . . . Med den snöbrist som råder här i vårt vackra Jämtland är jag en aningens skeptisk till hur vår skoterfärd till Rätan kommer att gå. Vi får hålla tummarna för att en massa härlig snö ska singla ner och lägga sig som ett fint täcke tills det bär iväg :)

Haha, det här programmaet "Singing Bee" verkar vara ruskigt roligt det, ska bli mig ett sant nöje att se!


Nu tycker jag att Pelle kan komma hem!
Puss på dig förresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback