Tappat lusten.


Vart har den gamla Ida tagit vägen egentligen, ni vet hon som var speedad till 100% på jobbet, hon som med ett leende på läpparna varje dag (nästan) marcherade in i fabriken. Hon som kom på sjuka saker att göra bara för att liva upp stämningen lite innanför de betonbeklädda väggarna . . . vart är hon?

Nu känner jag mig bara allmänt less, det är trist att gå till jobbet och väl där är alla arbetsuppgifter trista också . . . Jag gör bara det jag måste, and that's it. Måste se till att få nån ändring på det här och det snart. Tack och lov ska jag jobba på systemet veckan innan julafton, onsdag, torsdag och fredag - skönt med en lite förändring!

Nä nu är familjen här, ska va lite social med dom :)

Kommentarer
Postat av: ebba

Hur ser din drömhelg ut? Svara gärna i min blogg under "Helg"! :)

Postat av: Erika

Alla har sina svackor ibland, livet kan inte vara stenkul jämt...tyvärr. :/

2007-12-07 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback